سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زومجی

تشک مموری فوم

تشک مموری فوم 

مموری فوم در واقع ماده‌ای است که سازمان فضانوردی آمریکا با هدف محافظت از وضعیت جسمانی مسافران ایستگاه فضایی اختراع کرد. این ماده از ترکیب پلی اورتان، و لاتکس ساخته می‌شود. سالها بعد برخی از افراد، این ماده را در صنایع مختلف مانند تجهیزات پزشکی،ورزشی و ساخت تشک‌ مموری فومبه کار گرفتند. از محاسن تشک مموری فوم رویالیا تشک فوم دار هوشمند این است که این ماده به دما و وزن بدن حساس بوده و به تناسب آن تغییر می‌کند. هنگام خواب، برخی از نقاط بدن از تشک فاصله دارد و همین مسئله‌ سبب فشار بر دیگر نقاط بدن می‌شود. به عنوان مثال فاصله گودی کمر تا تشک سبب فشار بر کمر می‌شود، اما در تشک‌های مموری فوم این نقاط پر می‌شود که درمان موثری برای درد‌های استخوانی می‌باشد.
همین ویژگی خاص تشک باعث شده است که همواره تعداد زیادی از افراد خواستار خرید تشک مموری فوماز فروشگاه های کالای خواب باشند.

محققین و طراحان تشک طبی و فنری در دنیا بر این باور هستند که تشک طبی مدل مموری فومموجب افزایش کیفیت خواب می شود. زیرا مموری فوم استفاده شده در تشک به حرارت بدن حساس است و به تناسب دمای بدن و وزن هر ناحیه از بدن شکل عضلات را به خود می گیرد و جریان خون رسانی درون عضلات را متعادل می کند. و در نهایت باعث تخلیه دردهای عضلانی و فشار های عصبی در حین استراحت می شود و همچنین با پوشش دهی پستی و بلندی های بدن، باعث می شود ستون فقرانی در یک راستای کاملا افقی و صاف قرار گیرد و گودی کمر به خوبی پر شود که باعث حذف فشار روی ستون فقرات و کمر می شود. 

اکثر تشک های مموری فوم موجود در بازار تشک های فنری هستند که لایه آخر آن ها با مموری فوم پوشانده شده است، بعضی از تشک ها هم دارای یک لایه اضافی از مموری فوم هستند که جدا از تشک است. و نوع دیگر از تشک ها فقط مموری فوم هستند که به تشک های فول مموری مشهورند.

بهترین مارک تشک مموری فوم 

بعضی از مردم به تشک مموری فوم بسیار ایمان دارند، ولی مموری فوم مناسب برای همه نیست. اگر شما وسوسه شده‌اید که یک تشک مموری فوم بخرید، باید دو مورد را در نظر بگیرید:

  1. اول اینکه چقدر تمایل دارید هزینه کنید و دوم کدام نوع برای شما مناسب خواهد بود. در غیر این صورت احتمالا از خرید خود پشیمان بشوید.
  2. تشک‌های مموری فوم که اکثرا تحت عنوان تشک‌های مموری شناخته می‌شوند، با لایه ای از ماده کششی که به دما حساس است، پوشانده شده است. این نوع از تشک ها، برای کم کردن فشار بر روی مفاصلی که درد میکنند، بسیار مناسب است ولی قیمت آن کمی بالاست!

خوابیدن بر روی تشک های مموری فوم احساس بسیار متفاوتی با خوابیدن روی تشک های فنری معمولی دارد. این بدین معنی است که تشم مموری فوم برای همه مناسب نیست، بسیاری از مردم معتقدند که تشک موری فوم بسیار گرم است. ولی افرادی که طرفدار تشک های مموری فوم هستند، مموری فوم را راحت ترین آن ها می دانند.

در صورتی که تمایل به خرید تشک طبی ، فنری و تشک مموری فوم رویال دارید ، همین حالا از فروشگاه کالای خواب رویال دیدن کنید و تشک مورد نظر خود را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.